«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

برگزاری رویداد خلاق و نوآور در مشهد | رویدادی برای حل مسائل با ارائه طرح‌های هنری

  • کد خبر: ۱۹۰۴۱۹
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
برگزاری رویداد خلاق و نوآور در مشهد | رویدادی برای حل مسائل با ارائه طرح‌های هنری
رویداد خلاق و نوآور در مشهد با هدف حل مسائل و ارائه طرح‌های هنری در سینما مهر کوهسنگی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رویداد خلاق و نوآور روایت شهر، با هدف حل مسائل و ارائه طرح‌های هنری از سوی دبیرخانه روایت شهر برپا می‌شود.

در این رویداد مستندسازان و فیلم‌سازان، کارشناسان مسائل شهری، اهالی رسانه، گروه‌های تئاتر، استودیوهای ساخت فیلم و کلیپ ( انیمیشن، استاپ موشن، موشن و…) حضور دارند.

همچنین در این رویداد، مسائل شهرداری مشهد توسط کارشناسان مرتبط بـه مخاطبان ارائه می‌شود و پس از آن مخاطبان ضمن مشورت با منتورهای دبیرخانه، مسائل موردنظر را انتخاب می کنند.

این رویداد ۴ آبان ماه ساعت ٩ صبح در سینما مهرکوهسنگی برگزار می‌شود.

سلسله رویدادهای روایت شهر در چهار بخش مستند، خرده روایت، شهربانو و قالب‌های خلاق و نوآور تولیدی، با هدف تولید فیلمنامه طراحی شده است. مزیت نگاری مشهد به‌عنوان جهانشهر برکت و کرامت و مهربانی و رفتار عالمانه یکی از اهداف اصلی این رویدادهاست. در پایان این رویدادها فیلمنامه‌های برگزیده، خریداری خواهد شد و در مسیر تولید قرار خواهد گرفت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->